Nu kör vi igen – roadtrip, romance och Otto 🐾
Nu är det dags igen… och Signe kör sitt eget race som vanligt!Löpet drog nämligen igång redan den 28 maj – lite tidigare än vi hade tänkt oss (planering är överskattat, tydligen). Så, vad gör man? Jo, man packar bilen!Den 6 juni styr vi kosan mot Tyskland för en liten… kärleksresa. Där väntar nämligen en […]
