Nu kör vi igen – roadtrip, romance och Otto 🐾


Nu är det dags igen… och Signe kör sitt eget race som vanligt!
Löpet drog nämligen igång redan den 28 maj – lite tidigare än vi hade tänkt oss (planering är överskattat, tydligen).

Så, vad gör man? Jo, man packar bilen!
Den 6 juni styr vi kosan mot Tyskland för en liten… kärleksresa. Där väntar nämligen en erfaren uppfödare – och inte minst den stilige herren ”Otto”.

Vi håller alla tummar, tassar och allt däremellan för att det ska gå vägen den här gången. 💛

Vill du följa vårt äventyr, inklusive eventuella mellanlandningar, nervösa blickar och kanske lite romantik?
👉 Häng med oss på sociala medier där vi uppdaterar löpande:

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *